Vrh
Image Alt

Splošni pogoji in politika zasebnosti

SPLOŠNI POGOJI

1. Splošno (opredelitev pojmov)

Tina-design.si je spletna trgovina, namenjena prodaji unikatnih izdelkov: nakit, izdelki za dom, darila, modni dodatki, torbice, itd.

S spletno trgovino upravlja samostojna podjetnica TINA Design, Tina Vehovar s.p.

TINA Design, Tina Vehovar s.p.

Vegova ulica 12

1000 Ljubljana

E-pošta: [email protected]

Telefon: +386 51 355 755

Matična številka: 3922952000

Davčna številka: 14256029 (nisem zavezanec za DDV)

Transakcijski račun:

  • DH d.d.: IBAN SI56 6100 0002 0388 486

Pravna oseba je vpisana v Poslovni register Slovenije od dne 01.03.2011 dalje ter registrirana za opravljanje glavne dejavnosti 32.130 (Proizvodnja bižuterije) ter za druge dejavnosti, med drugim tudi za 47.910 Trg. dr. po pošti ali po internetu.

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), na podlagi mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije (GZS). S spletno trgovino www.tina-design.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja TINA DESIGN, Tina Vehovar s.p., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

S temi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi ponudnika za stike z uporabniki.

3. Ponudba izdelkov, rok dobave, način plačila, poštnina in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Kupljene izdelke odpošljemo najkasneje v roku 3 do 5 delovnih dni, razen če ni dogovorjeno drugače.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 3 do 5 delovnih dneh za dostavne naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila in prevzema izdelkov plača:

  • po poštnem povzetju (z gotovino ob prevzemu poštne pošiljke, kjer znesek kupnine in poštnine poravnate ob prevzemu paketa; dostavo vrši Pošta Slovenije, ki za storitev odkupnine zaračuna provizijo);
  • po predračunu na TRR (neposredna bančna transakcija; podatke, potrebne za nakazilo prejmete v elektronski pošti po oddaji naročila; ponudnik naročilo rezervira do plačila predračuna oz. najdlje 8 dni od potrditve naročila; kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več);
  • po sistemu PayPal (spletno mesto preusmeri na Paypal stran, kjer opravite plačilo);
  • s plačilom kreditne/debetne kartice (MasterCard, Visa);
  • prek sistema G Pay (google pay);
  • osebno ob prevzemu.

 

V vseh primerih (razen ob osebnem prevzemu) uporabnik plača še ob naročilu opredeljene poštne stroške (vključujejo pakiranje, prevoz in dostavo). Poštnina za dostavo naročenega blaga plača uporabnik po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ali druge paketne pošte, ki izvaja dostavo blaga na dom.

4. Cene

Vse cene v spletni trgovini (ob slikah izdelkov) so navedene v evrih in ne vsebujejo 22% DDV (nisem zavezanec za DDV), razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu “Hvala za vaše naročilo”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

5. Postopek nakupa

Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu.

V spletni trgovini kupec izbira med izdelki in klikne na gumb ‘Dodaj v košarico’. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden. Če kupec želi spremeniti naročeno količino artikla, ki je že v košarici, spremeni količino določenemu artiklu v tem koraku (če je to mogoče) ali artikle odstrani iz košarice s klikom na križec.

Nato kupec nadaljuje s klikom na črni gumb ‘Nadaljuj na blagajno’ in izbere opcijo plačila ter izbiro potrdi s klikom na kvadratek, da je seznanjen s Pogoji poslovanja. Nato vse podatke še enkrat preveri in odda naročilo s klikom na ‘Kupite sedaj’.

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto (“Hvala za vaše naročilo”). V tej fazi naročila ima kupec možnost preklicati naročilo v roku ene ure. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.  Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi kontaktira uporabnika (kupca) na sporočene kontaktne podatke. Zaradi ročne izdelave izdelkov se ob morebitnem večjem številu hkrati oddanih naročil lahko dobavni rok podaljša. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje.

6. Oznake/status izdelka

Izdelek z oznako “Na zalogi” je na zalogi in je pripravljen za odpremo v najkrajšem možnem roku (3-5 dni od dneva plačila predračuna oz. oddaje naročila).

 

Izdelka z oznako “Ni na zalogi” trenutno ni na zalogi, rok izdelave pa ni vnaprej določen ali znan, izdelka pa ne morete dodati v košarico (lahko ga naročite po predhodnem naročilu preko sporočila v uporabniškem profilu ali e-pošte; morda bo malenkost odstopal od prikazanega, saj gre za ročna unikatna dela).

7. Kupoprodajna pogodba

Ponudnik uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za uporabnika (kupca).

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja TINA Design, Tina Vehovar s.p. Besedila pogodb so prav tako shranjena na sedežu podjetja in dostopna prejemniku storitve v tiskani verziji. Pogodbe se sklepajo samo v slovenskem jeziku.

8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov ponudniku na kontaktni elektronski naslov [email protected] sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe brez, da bi navedel razlog svojega odstopa. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži ponudniku na obrazcu (na koncu poglavja) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov ponudniku.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti ponudniku na uradni naslov najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti ponudniku nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

Za vrnjene izdelke ponudnik uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši ponudnik na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon ponudnik vrne v obliki dobropisa.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik lahko neobvezno uporabi tudi priloženi vzorčni odstopni obrazec. Obrazec je potrošnikom na voljo na spodnji povezavi:

Obrazec-za-odstop-od-pogodbe_Tina Design

 

9. Reklamacija/stvarna napaka

Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik pa ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži. Vrnjeni morajo biti ustrezno zavarovani pred poškodbami med transportom – zapakirani morajo biti v trdo škatlo, po možnosti v tisto, v kateri ste prejeli izdelke.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Podjetje TINA DESIGN, Tina Vehovar s.p. ne odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko mine 2 leti, odkar je bil izdelek izročen.

Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine in izdelovalcu izdelkov omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).

10. Popusti in darilni boni

Popusti:
V spletni trgovini tina-design.si lahko potekajo različni popusti in akcije. Vsi popusti so jasno navedeni ob izdelku samem. Popusti se ne seštevajo med seboj s popusti osvojenih v nagradnih igrah, bonih in kartončkih s popustom. Popuste ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. V kolikor kupite stvar pred popusti, niste upravičeni do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki.

Bonov s popusti, osvojenimi v nagradnih igrah in kartončkov s popusti, ni možno uveljavljati na izdelke po naročilu, prav tako na izdelke po naročilu ne veljajo popusti in znižanja.

Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače. Popusti se nanašajo na razprodajo zalog. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka v času trajanja popustov ni več na zalogi in ga ni možno več izdelati.

Zaloge celotne ponudbe na spletni strani tina-design.si in družabnih omrežjih, ki zastopajo to spletno stran, so omejene.

Darilni boni:
Darilne bone je možno naročiti samo preko spleta in jih uveljavljati izključno v spletni trgovini tina-design.si, ne pa tudi na drugih prodajnih mestih (na stojnici, v trgovinah partnerjev ipd.). Zneske na darilnih bonih vedno zaokrožujemo (10 €, 25 €, 50 € ….). Darilne bone je možno prenašati na različne osebe. Darilni boni so opremljeni z unikatno kodo, fizični tudi podpisani in ožigosani ter datumsko zabeleženi.

Darilne bone ni možno zamenjati v denarna izplačila. Za nakupe, ki so pod zapisanim zneskom na bonu, ne vračamo denarja. Pri nakupih v katerih je znesek višji od zneska na bonu je možno doplačilo. Darilni boni imajo časovno omejitev 12 mesecev (1 leto), razen v primeru, da je izrecno dogovorjeno drugače. Prenehajo veljati le v primeru, da ponudnik TINA DESIGN, Tina Vehovar s.p., zaključi z dejavnostjo in se izbriše iz Ajpesa.

Darilne bone je možno vnovčiti za katerikoli sklop izdelkov iz ponudbe ali za izdelke po naročilu (z možnostjo doplačila).

11. Dostava

Ponudnik bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Za dostavo naročil ponudnik uporablja Pošto Slovenije. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

Znesek dostave je odvisen od načina plačila oz. plačilne metode. Ob plačilu po predračunu (direktno nakazilo na TRR) poštnina znaša 3,95 € (lažji paketi) ali 6,25 € (težji paketi). Ob plačilu po povzetju znesek poštnine znaša 5,94 € (lažji paketi) ali 8,24 € (težji paketi),

Ob izbiri plačila preko Paypal sistema, poštnina znaša 3,95 € oz. 6,25 € + prilivna provizija sistema PayPal (2,9 % + 0,35 €).

Cene dostave veljajo za pošiljke, dostavljene znotraj Slovenije. Znesek dostave za tujino (države EU) znaša 8,95 € (lažji paket) ali 14,95 € (težji paket), pri čemer plačilo po povzetju ni mogoče, omogočamo pa plačilo preko sistema Paypal ali neposredno nakazilo na TRR oz. plačilo s plačilno oz. kreditno kartico. V primeru večje količine naročenih izdelkov, se strošek dostave lahko spremeni in se obračuna po ceniku Pošte Slovenije, kar se kupcu predhodno sporoči na njegov elektronski naslov.

12. Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

13. Varstvo otrok

Ponudnik v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

14. Politika zasebnosti

Del Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti (glej spodaj).

15. Odgovornost

Ponudnik se trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini. Barve v resnici lahko rahlo odstopajo od slike prikazane skozi računalniški zaslon.

Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

16. Pritožbe, spori in uporaba prava

Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Ponudnik ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v primeru prejete reklamacije – uveljavljanja stvarne napake v osmih dneh pisno odgovoril na potrošnikovo zahtevo glede uveljavljanja stvarne napake. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna (izvensodna) rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) pristojno izključno krajevno stvarno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

9. Reklamacija/stvarna napaka

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.tina-design.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor ponudnika, v Ljubljani, dne 30.9.2016. Zadnje spremembe pa 15.11.2022, v Ljubljani.

POLITIKA ZASEBNOSTI

1. Splošno

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo ponudnik uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Ponudnik spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu ponudnik posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

2. Uporaba osebnih podatkov

Ponudnik za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek;
  • naslove za dostavo;
  • firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • naslov elektronske pošte;
  • kontaktno telefonsko številko;
  • državo bivanja;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, ponudnik ne odgovarja.

2.a Uporaba osebnih podatkov

Uporabnik z označeno kljukico v koraku košarice soglaša z uporabo podanih osebnih podatkov ponudniku za namen promocijske elektronske pošte (e-novice, posebne ponudbe, akcije ipd.), poslane iz naslova [email protected] in/ali [email protected].

3. Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov

Ponudnik je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Ponudnik ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov ponudnika.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Ponudnik teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Ponudnik lahko podatke uporabnikov uporabi za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega promocijskega materiala z naslova podjetja TINA Design, Tina Vehovar s.p.. Ponudnik lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije, DHL, UPS ipd.) bo ponudnik zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo ponudnik stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

4. Izvajanje politike zasebnosti

Vse pri ponudniku redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s ponudnikom.

5. Intelektualna lastnina

Spletno mesto tina-design.si je last Tine Vehovar in z njim tudi vse vsebine, logotipi, fotografije in ostala avdiovizuelna ter tekstovna dela. Vsi omenjeni elementi so tako predmet intelektualne lastnine, s čimer ima lastnica edino pravico razpolaganja s pravicami do vseh vsebin na portalu. Uporabnik spletnega mesta ima pravico dostopanja do spletnega mesta, registrirani uporabnik pa ima poleg pravice dostopanja do spletnega mesta tudi pravico uporabe aktivnosti, ki jih lahko uporablja kot registrirani uporabnik. Z dostopom do spletnega mesta se uporabniku dovoli, da lahko omejeno, neizključno in le za zasebne namene uporablja vsebino spletnega mesta pod pogoji iz teh splošnih pogojev uporabe. Vsako drugo reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na portalu ali za katerikoli drug namen, vključno z komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja lastnice.

6. Dodatna pojasnila

Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: [email protected].

Želim Vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v spletni trgovini!

Politiko zasebnosti (del spl. pogojev) je skladno z uredbo GDPR dopolnil direktor ponudnika, v Ljubljani, dne 18.5.2018.

 

mag. Tina Vehovar

v

Pridružite se mnogim mojim zadovoljnim strankam, ki se vedno rade vračajo.